Eerste sessie - Reisverslag uit North Carolina (historical), Verenigde Staten van Tunde Krux - WaarBenJij.nu Eerste sessie - Reisverslag uit North Carolina (historical), Verenigde Staten van Tunde Krux - WaarBenJij.nu

Eerste sessie

Blijf op de hoogte en volg Tunde

22 Juni 2016 | Verenigde Staten, North Carolina (historical)

De kinderen zijn er, nu kan het echte werk beginnen! Deze week heb ik met 2 anderen "barnduty", dat betekend het smorgens de paarden voeren en verzorgen, en aangezien dat om 6:30 begint wisselen we elke week. De sfeer is heel anders als er kinderen rondrennen. Je bent de hele dag met ze bezig en in mijn geval ook met de paarden natuurlijk.
De kids zijn er nu pas 3 dagen dus kan nog niks te klagen hebben, maar als je dan het savonds in bed ligt en kunt uitrusten besef je toch wel dat t een vermoeiende dag was. Het is wel heel leuk om ze alles te leren over de paarden (leer er zelf ook van want weet niet wat alle termen in het Engels zijn). Een groep is ongeveer 3 uur bij de barn, waarvan je het eerste anderhalf uur met ze gaat rijden en de regerende anderhalf uur gaat borstelen/ dingen leren over de paarden/ stallen uitmesten enz. (Stallenuitmesten vinden ze geweldig!)
Dinsdag heb ik mijn eerste les alleen gedaan, maar de meiden zij nog eeg klein (Rond de 7 jaar), en de meesten kunnen niet paardrijden dus eigenlijk ben je de hele lee bezig ze goed te laten zitten en goed te laten lopen. Als dat uiteindelijk een beetje goed gaat is er een beetje tijd voor een spelletje.
Deze meiden blijven en tot zaterdag en zondag begint de nieuwe sessie.

  • 07 Juli 2016 - 13:06

    Dana:

    Hallo Tunde,

    Kan ik je trouwens ook nog laten weten dat je over bent naar leerjaar 3. Ik ga nu je rapport (kwalificerend en ontwikkelingsgericht) en een briefje erbij met info over je stage in leerjaar 3 op de post doen.

    Groetjes Dana

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, North Carolina (historical)

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 Juli 2016

2 weeks left

10 Juli 2016

Nightweek

22 Juni 2016

Eerste sessie

18 Juni 2016

2 days off

15 Juni 2016

Trainingen
Tunde

Actief sinds 14 April 2016
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 3316

Voorgaande reizen:

13 April 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

14 April 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: