2 days off - Reisverslag uit Asheville, Verenigde Staten van Tunde Krux - WaarBenJij.nu 2 days off - Reisverslag uit Asheville, Verenigde Staten van Tunde Krux - WaarBenJij.nu

2 days off

Blijf op de hoogte en volg Tunde

18 Juni 2016 | Verenigde Staten, Asheville

Aangezien we zo hard gewerkt hadden de afgelopen dagen, en aangezien de eerste sessie zondag start zei onze werkgever dat we vrijdag én zaterdag vrij hadden! Én ze wilde ons trakteren op een ijsje bij de lekkerste ijssalon van de stad, dus daar zijn we eerst naartoe gegaan met z'n allen. Een meisje waar ik veel mee omging zei dat ze naar huis ging (ze woont in Asheville) en dat ik mee kon als ik dat wilde, dus ik en 3 anderen gingen mee met haar naar huis. We zijn die dag naar een film gegaan, Alice through the looking glass. De bioscoop had in plaats van bioscoopstoelen zo een mega grote stoel eigenlijk was het meer een bank, dat was super vet (en comfortabel).
Zaterdag zijn we het 's morgens ergens gaan ontbijten en t 's middags naar de film gegaan, ja, alweer. Deze keer naar Finding Dory, met nog een paar andere mensen van het Camp. 's Avonds zijn we naar een baseball game gegaan, mega leuk! Morgen begint de eerste sessie op Camp, dus vannacht nog een goede nachtrust in een goed bed!

  • 19 Juni 2016 - 22:42

    Hannie:

    Super, wens je heel veel plezier. Wil ook naar film van Dory.. Is volgens mij erg leuk! Waar blijven de foto's??;-)

  • 20 Juni 2016 - 18:38

    Pierre Lacroix:

    Hallo Tunde,

    Als ik jouw verhalen lees, begrijp ik dat je veel spannende en leuke dingen meemaakt. Veel dingen die je ook in Nederland zou kunnen doen maar ook dingen die je alleen in Amerika kunt doen.

    Geniet van deze mooie tijd en probeer het leuke met het leerzame goed te combineren.
    Hoe is de eerste sessie verlopen?

    Groetjes
    Pierre

  • 30 Juli 2016 - 00:51

    Annemarie:

    Hallo Tunde. Heb eindelijk een paar leuke en spannende verhalen gelezen op deze site. Door de verbouwing en andere ellende was ik dat in het begin vergeten. Wanneer je precies terug komt weet ik niet maar dat zal ik nog wel merken hier? In ieder geval nog een hele fijne tijd en tot apps of ziens

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Asheville

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 Juli 2016

2 weeks left

10 Juli 2016

Nightweek

22 Juni 2016

Eerste sessie

18 Juni 2016

2 days off

15 Juni 2016

Trainingen
Tunde

Actief sinds 14 April 2016
Verslag gelezen: 80
Totaal aantal bezoekers 3317

Voorgaande reizen:

13 April 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

14 April 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: