1st day off - Reisverslag uit North Carolina (historical), Verenigde Staten van Tunde Krux - WaarBenJij.nu 1st day off - Reisverslag uit North Carolina (historical), Verenigde Staten van Tunde Krux - WaarBenJij.nu

1st day off

Blijf op de hoogte en volg Tunde

07 Juni 2016 | Verenigde Staten, North Carolina (historical)

Zaterdag avond zijn we naar Camp Pisgah (het Camp waar ik op ga werken deze zomer) gegaan. Daar hebben we zondag soort van spelletjes gedaan om elkaar beter te leren kennen en maandag hadden we de hele dag vrij! We zijn met een paar naar een stadje geweest genaamd Brevard waar ze allemaal leuke kleine winkeltjes hebben. Om Brevard heen ligt een bos met watervallen waar we naartoe zijn gegaan. Bij de watervallen zijn een scenes van "The hunger games" opgenomen, en je kon daar over de rotsen heen lopen langs de waterval, dus dat was wel super vet! Je kunt er ook in zwemmen maar het water was nog best koud, maar een meisje wat met ons mee ging woont daar in de buurt en heeft een zwembad, dus hebben we daar gezwommen :)

• 09 Juni 2016 - 10:27

Finn: