The beginning - Reisverslag uit North Carolina (historical), Verenigde Staten van Tunde Krux - WaarBenJij.nu The beginning - Reisverslag uit North Carolina (historical), Verenigde Staten van Tunde Krux - WaarBenJij.nu

The beginning

Blijf op de hoogte en volg Tunde

04 Juni 2016 | Verenigde Staten, North Carolina (historical)

so, here we are... in America! Ik vloog samen met een meisje die op een "sister Camp" zit. Dat is een Camp genaamd Keyauwee (spreek je uit als kijauwiee (ik heb nog steeds moeite om het uit te spreken)), en mijn Camp genaamd Pisgah en nog een ander Camp genaamd Ginger van een director maar verspreid in North Caronlina. We zijn samen aangekomen in New York en toen samen met een taxi naar het hostel gereden, midden door time square(!!), maar daar hebben we dus helemaal niks van gezien want we waren veel te moe... het was 12 uur 's nachts toen we aankwamen in het hostel, dus dat is 6 uur in de ochtend in Nederland en aangezien we al 24 uur aan het reizen waren, gingen we kapot.
De dag daarna zijn we naar Camp Keyawuee gereisd want dat Camp is het program centre en iedereen komt daar de eerste week bij elkaar voor alle Staff training.
Ik heb een beetje last van een jetlag, want als we hier om 18.30 avondeten is het 00.30 in Nederland, dus dat is erg vermoeiend, afgezien dat je ook al moe wordt van alle indrukken en de taal.
Ik heb de hele week barn-training gehad, dus de hele dag in de stallen rondhangen met de paarden en werken.
Iedereen is heel gezellig en het is vooral heel mooi en warm hier!

• 07 Juli 2016 - 13:04

Dana:

Hallo Tunde,

Nu pas een reactie van mij, sorry! Ik heb ook pas net al je verslagen gelezen.

Ik wil je even laten weten dat ik ontzettend trots op je bent! Je DOET dit gewoon, een enorme ervaring. Geniet, leer en doe deze ervaring op. Ik ben ontzettend nieuwsgierig naar je verhalen als je terugkomt.

Groetjes Dana