Nightweek - Reisverslag uit North Carolina (historical), Verenigde Staten van Tunde Krux - WaarBenJij.nu Nightweek - Reisverslag uit North Carolina (historical), Verenigde Staten van Tunde Krux - WaarBenJij.nu

Nightweek

Blijf op de hoogte en volg Tunde

10 Juli 2016 | Verenigde Staten, North Carolina (historical)

De populairste week van Camp is "Nightweek", omdat deze week het thema van Harry Potter heeft, en het hele Camp is aangekleed in het thema van Harry Potter. We spelen bijvoorbeeld ook quidditch, dat is het spelletje in de film van Harry Potter waar ze op de vliegende bezems met de bal in hun doel moeten gooien. Dat was wel heel leuk, we speelden het natuurlijk niet op een vliegende bezem maar gewone bezems.
Ondanks dat die week heel leuk was, was het ook vermoeiend, het heet natuurlijk niet voor niets Nightweek. Alles word 3 uur opgeschoven, dus bijvoorbeeld ontbijt om 11 uur inplaats van 8 uur, en de kinderen gaan pas slapen om 2 uur 's nachts, dat betekent dat wij ook pas rond 2 uur slapen, maar omdat ik de paarden verzorg moet ik om 7 uur in de ochtend de paarden binnen halen en voeren enz. Maar we wisselen de dagen af zodat niet steeds een iemand elke dag om half 7 moet opstaan.
Soms zijn er ook echt wel moment dat je de kinderen wil opsluiten (dat mag helaas niet), maar er zijn ook echt veel kleine momenten dat je gelukkige en blije kinderen ziet en dan denk je, hier doe ik het voor!