Trainingen - Reisverslag uit North Carolina (historical), Verenigde Staten van Tunde Krux - WaarBenJij.nu Trainingen - Reisverslag uit North Carolina (historical), Verenigde Staten van Tunde Krux - WaarBenJij.nu

Trainingen

Blijf op de hoogte en volg Tunde

15 Juni 2016 | Verenigde Staten, North Carolina (historical)

Woensdag 8 juni zijn we naar Camp Ginger Cascades gereden, daar kwam iedereen bij elkaar van alle 3 de Camps. Hier hadden we gezamenlijke training over hoe om te gaan met verschillende problemen en wat te doen als er iets gebeurt.
Hiernaast deden we teambuilding trainingen zodat je als team hechter wordt, we hadden bijvoorbeeld een kookwedstrijd of danswedstrijd (allebei niet gewonnen...). Vrijdag 10 juni zijn we terug gekomen naar ons eigen Camp.
Zaterdag was Camp Thanks-a-Lot dat is voor alle Girl Scouts die koekjes hebben verkocht voor dit Camp, en die komen een activiteiten programma volgen op ons Camp met hun ouders.
Zondag hadden we een dag vrij en zijn we naar een stadje in de buurt gegaan genaamd Asheville. Hier was een toevallig die dag een "veganfest", dus allemaal biologische producten, er liepen ook een paar vrouwen rond met een ontbloot boven lichaam (dat is legaal in Asheville). Ze zeggen dat Asheville de "hippiestad" van North Carolina is.
Een meisje had een vriend in Asheville wonen en ze had met hem afgesproken dus zijn we met z'n alle gaan uiteten in een heel lekker tapas restaurant.
Maandag kwamen de 15 paarden binnen, het Camp huurt die van mensen. dus die hebben we verzorgt en op gereden, verder hebben we nog trainingen gehad, dingen schoongemaakt en zelfs een badkamer geverfd!